Lakeudenpuisto

Hyvän mielen päiväkoti

Päiväkotimme TRIO Lakeudenpuisto (Torikatu 1, 60100 Seinäjoki) tarjoaa hoitopaikan yhteensä 33 lapselle.

Lapset jakautuvat päiväkodeissamme pienryhmiin ja tällä tavalla voimme tarjota laadukasta kokopäiväpedagogiikkaa pienen päiväkodin sekä pienryhmätoiminnan avulla.

Pieni päiväkoti mahdollistaa lapsille mukavan ja rauhallisen ympäristön, jossa jokainen tulee huomioiduksi yksilönä.

Päiväkoti TRIO on kooltaan sopivan pieni ja täynnä suuria kullan arvoisia asioita. Päiväkoti TRIO:ssa yhdistyy kaikki se mitä onnistunut päiväkotipäivä tarvitsee.

Aukioloaikamme TRIO Lakeudenpuistossa:

7:00-17:00.

Päiväkotimme on avoinna joka arkipäivä kello 7:00-17:00 pois lukien jouluaaton, uudenvuodenaaton ja juhannusaaton.

Musiikki

Musiikkipainoitteinen päiväkotimme tuo iloa ja rytmiä päiväkodin lasten arkeen. Ajattelemme, että musiikin tuottama ilo ja luovan tekemisen riemu tukevat lasten henkistä kasvua sekä tuovat paljon hyvää mieltä elämään.

Kuuntelu, laulaminen, soittaminen ja liikkuminen musiikin mukaan tuottavat iloa, ja ne ovat merkittäviä arvoja lapsen kasvulle ja kehitykselle. Musiikki on keskeisenä osana leikki-ikäisen lapsen päivässä. Musiikkikasvatus auttaa lasta kokonaisvaltaisesti kehittämällä kognitiivisia, sosioemotionaalisia sekä psykomotorisia valmiuksia. Musiikillinen oppimisympäristö auttaa lasta kuuntelemaan ja rohkaisee laulamaan, soittamaan, liikkumaan, tanssimaan ja maalaamaan.

Tässä loistava henkilökuntamme!

Laura Karjula

Päiväkodin johtaja

Olen Laura ja työskentelen TRIO Lakeudenpuoston päiväkodissa päiväkodin johtajan työtehtävissä. Koulutukseltani olen sosionomi (amk) ja valmistumiseni jälkeen olen työskennellyt varhaiskasvatuksessa niin isojen kuin pientenkin ryhmissä.

Työkokemusta olen kartuttanut hieman myös lastensuojelun puolelta.
Vahvuuksiani ovat positiivinen asenne sekä huumori, joka pelastaa monta tiukkaa tilannetta.

Pidän tärkeänä yhteistyötä perheiden kanssa, pienryhmätoimintaa sekä toimivaa tiimiä, onneksi Triossa panostetaan kaikkeen tähän!
On mukavaa työskennellä päiväkodissa, jonka arvot vastaavat omiani ja jossa jokainen lapsi kohdataan yksilöllisesti.

Sanni Hänninen

Päiväkodin varajohtaja / Varhaiskasvatuksen opettaja

Heippa!

Olen Sanni ja toimin TRIO Lakeudenpuiston päiväkodissa varhaiskasvatuksen opettajana sekä varajohtajana. Valmistun keväällä 2022 sosionomiksi (AMK). Vahvuuksiani on rauhallisuus, aito kohtaaminen sekä luovuus. Haluan luoda lapsille turvallisen ympäristön, jossa he voivat oppia ja olla oma itsensä – hauskuutta unohtamatta!
On mahtava päästä osaksi Päiväkoti Trion porukkaa ja toteuttamaan laadukasta varhaiskasvatusta!

Katariina Kallonen

Varhaiskasvatuksen sosionomi

Moikka!

Olen Katariina ja työskentelen Vilttitossujen ryhmässä varhaiskasvatuksen sosionomina. Pohjakoulutukseltani olen lastenohjaaja ja valmistun jouluna 2023 sosionomiksi. Vahvuuksiani on laaja työkokemuksen tuoma osaaminen sekä halu oppia ja kehittyä työssäni.

Minusta on hienoa nähdä, miten lapsi oppii ja kehittyy jatkuvasti!
Kasvattajana minulle on tärkeää kohdata jokainen lapsi yksilönä, sekä olla varhaiskasvattajana turvallinen ja kannustava aikuinen.

On huippua olla mukana toteuttamassa laadukasta varhaiskasvatusta TRIO:n porukan ja perheiden kanssa!

Neea Vaitovaara

Lastenhoitaja

Olen Neea ja toimin Vilttitossujen ryhmässä lastenhoitajana. Koulutukseltani olen lähihoitaja.
Vahvuuksiini kuuluu aito läsnäolo sekä erilaiset liikuntamuodot. Mielestäni parasta on olla lapselle avosylin, jotta saadaan luotua turvallinen ilmapiiri. Lasten oppimisen lisäksi kehittymisen näkeminen on parasta työssä. Haluan löytää lasten vahvuuksia ja mielenkiinnon kohteita käyttäen niitä hyödyksi eri arjen opeissa.
On hienoa toteuttaa varhaiskasvatusta yhdessä Päiväkoti TRIO:n porukan kanssa!

Venla Kortesniemi

Lastenhoitaja

Heippa!

Olen Venla ja toimin Heinähattujen ryhmässä lastenhoitajana. Olen koulutukseltani lähihoitaja.
Vahvuuksiani ovat lapsen aito läsnäoleva kohtaaminen, huumorintaju sekä erilaiset luovat kädentaidot. Haluan, että jokaisella lapsella on arjessa paljon iloisia hetkiä ja uuden oppimisen riemua. Olen helposti lähestyttävä aikuinen ja haluan tarjota lapsille turvallisen ympäristön. On tärkeää kohdata lapset yksilöinä ja kohdella kaikkia tasa-arvoisesti.

Olen iloinen saadessani olla osa päiväkoti Trio:n loistavaa porukkaa, jossa yhdessä perheiden kanssa toteutamme laadukasta varhaiskasvatusta